Asistentka či Pracovník v administrativě jsou stále potřeba

Přemýšlíte o práci v administrativě? Pak máme pro vás vypsané termíny na kurz Asistentka/ sekretářka a Pracovník v administrativě. Pokud nevíte jaký kurz zvolit, můžete si přečíst v našem dřívějším článku Administrativní kurzy – Asistent/ka, Sekretář/ka a Pracovník v administrativě o obsahu těchto dvou kurzů a jejich hlavní rozdíly.

řešení konfliktů
řešení konfliktů

Dle pracovních portálů je stále největší poptávka po administrativních kurzech. Administrativní činnost má široké využití, jak ve státním sektoru, tak v soukromé sféře. Administrativní pracovník či asistent/ka, sekretář/ka je potřeba takřka ve všech organizacích a institucích.

Co se na kurzu Administrativní pracovník a Asistent/ka, sekretářka naučíte?

V rámci kurzu Pracovník v administrativě se naučíte využívat textový editor (MS Word), tabulkový kalkulátor (MS Excel) a elektronickou prezentaci (MS Powerpoint) pro vytváření a úpravu obchodní korespondence, zpracování jednoduchých tabulek a grafů, připravit prezenztaci např. na poradu nebo představení produktu firmy apod. Dále se naučíte obsluhovat kancelářskou techniku jako je například kopírka, skener, kroužkový vazač, laminátor a skartovačka.

výhra-výhra
výhra-výhra

Z kurzu Asisten/ka, sekretářka si odnesete znalosti z oblasti organizování a plánování činnosti nadřízeného, dále se naučíte orientovat se v legislativních pravidlech. Budete umět samostatně zpracovat běžnou korespondenci a také ovládat práci ve Wordu, Excelu a Powerpointu – v obdobném rozsahu jako u předchozího kurzu. Naučíte se a procvičíte si zásady komunikace a to jak verbální, tak i neverbální, včetně emailové etikety. Zorientujete se v oblasti společenských akcí, včetně jejich přípravy a organizace. Zvládnete zásady společenského Dress code odpovídající dané společenské akci, apod.

Termíny kurzů

Ještě stále máme na tyto kurzy volné termíny, tak se neváhejte přihlásit! Uvedené kurzy pořádáme v Brně. V případě dotazů kurzů se nám ozvěte na email info@poc-sluzba.cz.

Asisten/ka, sekretář/ka

Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
03.03. - 20.03. 2020Brno80 hod 7490,-KčsendPŘIHLÁSIT SE

Pracovník v administrativě

Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
03.03. - 20.03. 2020Brno70 hod 7490,-KčsendPŘIHLÁSIT SE
, , ,
Předchozí příspěvek
Pozvánka na Základy obsluhy PC

Související články

Menu