Co všechno má umět asistenka?

Víte, jaká je role asistentky ve firmě a co všechno má umět?

Asi nejčastěji se nám v souvislosti s asistentkou vybaví příprava kávy pro šéfa a pak nějaké „papíry“. Ale je to skutečně všechno, co práce asistentky obnáší? Podle našich otázek už jistě tušíte, že to tak není. Skutečně práce asistentky/sekretářky je mnohem náročnější a obsahuje podstatně více úkolů – i když ta příprava (dobré) kávy k tomu patří také 🙂 .

Co všechno má umět asistentka?

Takže, co by měla dobrá asistentka/sekretářka zvládat? Mezi její hlavní úkoly patří organizace vlastní práce a chodu kanceláře. Zvládání jednání a vyjednávání a to jak při osobním kontaktu, tak i po telefonu. Měla by zvládat pracovní zátěž a také i určitou míru stresu, která s touto prací souvisí.

Co všechno má umět asistenka?
Co všechno má umět asistenka?

Asistentka nebo sekretářka by měla být pravou rukou svého šéfa – měla by zvládnout jak organizaci svého času, tak i organizaci času svého šéfa. To vše souvisí s pojmem „time management“. Není to jen o plánování úkolů do diáře, ale také stanovení důležitosti a naléhavosti úkolů, které se mohou měnit i v průběhu jednoho dne. V souvislosti s tím pak musí dobrá asistentka zvládnout i změnit již naplánované činnosti své i svého šéfa.

Efektivní komunikace je dnes základem pro jakoukoliv pracovní činnost – pro asistentku je nezbytností. Co si pod tím představit? Zvládnutí zásad efektivní komunikace, prevence konfliktních situací, zvládnutí zásad a principů asertivního jednání, atd.

A co reprezentace firmy? I to patří mezi pracovní úkoly asistentky – a to nejen osobní reprezentace, ale především reprezentace firmy. Jedná se o zvládnutí etikety a firemní kultury. Asistentka by měla mít přehled o typech společenského setkání od pracovních snídaní, přes brunche, pracovní obědy, číše vína až po recepce, bankety atd.

Digitální gramotnost asistentky

To vše se neobejde bez perfektního zvládání práce výpočetní a kancelářskou technikou. Co to pro asistentku znamená? Že umí bez problémů zpracovat textový dokument, vypracovat tabulku s grafem, připravit prezentaci na poradu, vyhledat na internetu požadované informace, pracovat s datovou schránkou a spoustu dalších činností.

Tak co, zdá se Vám to hodně? Tak se přihlaste na náš kurz a vše, co by měla dobrá asistentka/sekretářka umět, se u nás naučíte. Stačí si jen vybrat termín a přihlásit se!

Termíny školení Asistent/ka / Sekretář/ka

30.04. - 17.06. 2024On-line80 hod.
Asistent/asistentka distanční výuka (on-line + e-learning) - odpolední výuka
Rekvalifikace a profesní kvalifikace
Administrativa
Pozn: On-line výuka probíhá prostřednictvím ZOOM 30.4., 2.5., 7.5., 9.5., 14.5., 15.5., 16.5., 30.5., 12.6., 13.6. - výuka od 16:30 do 19:00 hod. Zkoušky 17.6.2024 prezenčně poslední v Olomouci.
11 990 Kč
Profesní zkoušky, Rekvalifikační kurzy
Asistent/ka, Brno, Digitální gramotnost, Olomouc, Rekvalifikace, Sekretář/ka, Termíny kurzů, Zvolená rekvalifikace

Archivy

Rekvalifikační kurzy ve Zlínském kraji v roce 2020
Rekvalifikace po „rozvolnění“

Další podobné články