Co všechno má umět asistenka?

Víte, jaká je role asistentky ve firmě a co všechno má umět?

Asi nejčastěji se nám v souvislosti s asistentkou vybaví příprava kávy pro šéfa a pak nějaké „papíry“. Ale je to skutečně všechno, co práce asistentky obnáší? Podle našich otázek už jistě tušíte, že to tak není. Skutečně práce asistentky/sekretářky je mnohem náročnější a obsahuje podstatně více úkolů – i když ta příprava (dobré) kávy k tomu patří také 🙂 .

Co všechno má umět asistentka?

Takže, co by měla dobrá asistentka/sekretářka zvládat? Mezi její hlavní úkoly patří organizace vlastní práce a chodu kanceláře. Zvládání jednání a vyjednávání a to jak při osobním kontaktu, tak i po telefonu. Měla by zvládat pracovní zátěž a také i určitou míru stresu, která s touto prací souvisí.

Co všechno má umět asistenka?
Co všechno má umět asistenka?

Asistentka nebo sekretářka by měla být pravou rukou svého šéfa – měla by zvládnout jak organizaci svého času, tak i organizaci času svého šéfa. To vše souvisí s pojmem „time management“. Není to jen o plánování úkolů do diáře, ale také stanovení důležitosti a naléhavosti úkolů, které se mohou měnit i v průběhu jednoho dne. V souvislosti s tím pak musí dobrá asistentka zvládnout i změnit již naplánované činnosti své i svého šéfa.

Efektivní komunikace je dnes základem pro jakoukoliv pracovní činnost – pro asistentku je nezbytností. Co si pod tím představit? Zvládnutí zásad efektivní komunikace, prevence konfliktních situací, zvládnutí zásad a principů asertivního jednání, atd.

A co reprezentace firmy? I to patří mezi pracovní úkoly asistentky – a to nejen osobní reprezentace, ale především reprezentace firmy. Jedná se o zvládnutí etikety a firemní kultury. Asistentka by měla mít přehled o typech společenského setkání od pracovních snídaní, přes brunche, pracovní obědy, číše vína až po recepce, bankety atd.

Digitální gramotnost asistentky

To vše se neobejde bez perfektního zvládání práce výpočetní a kancelářskou technikou. Co to pro asistentku znamená? Že umí bez problémů zpracovat textový dokument, vypracovat tabulku s grafem, připravit prezentaci na poradu, vyhledat na internetu požadované informace, pracovat s datovou schránkou a spoustu dalších činností.

Tak co, zdá se Vám to hodně? Tak se přihlaste na náš kurz a vše, co by měla dobrá asistentka/sekretářka umět, se u nás naučíte. Stačí si jen vybrat termín a přihlásit se!

Termíny školení Asistent/ka / Sekretář/ka

24.10. - 02.12. 2024On-line80 hod.
Asistent/asistentka distanční výuka (on-line + e-learning) - odpolední výuka
Rekvalifikace a profesní kvalifikace
Administrativa
Pozn: Výuka online prostředníctvím aplikace ZOOM 24.10., 31.10., 4.11., 6.11., 11.44., 13.11., 18.11., 20.11., 25.11. 27.11.2024 od 16:00 do 19:15 hod, zkoušky prezenčně v Olomouci 2. 12. 2024 od 9:00 hod
11 990 Kč
12.02. - 19.03. 2025On-line80 hod.
Asistent/asistentka distanční výuka (on-line + e-learning) - odpolední výuka
Rekvalifikace a profesní kvalifikace
Administrativa
Pozn: Výuka prostřednictvím ZOOM v rámci 10 dnů (pondělí a středa) v čase od 16:00 hod do 19:30 hod.
11 990 Kč
14.05. - 18.06. 2025On-line80 hod.
Asistent/asistentka distanční výuka (on-line + e-learning) - odpolední výuka
Rekvalifikace a profesní kvalifikace
Administrativa
Pozn: Výuka online prostředníctvím aplikace ZOOM 14.5., 19.5., 21.5., 26.5., 28.5., 2.6., 4.6., 9.6., 11.6., 16.6., 18.6.2025 - 16:00-19:30 hod, zkoušky prezenčně v Olomouci 18.6.2025.
11 990 Kč
Profesní zkoušky, Rekvalifikační kurzy
Asistent/ka, Brno, Digitální gramotnost, Olomouc, Rekvalifikace, Sekretář/ka, Termíny kurzů, Zvolená rekvalifikace

Archivy

Rekvalifikační kurzy ve Zlínském kraji v roce 2020
Rekvalifikace po „rozvolnění“

Další podobné články