Přemýšlíte o práci v administrativě? Pak máme pro vás vypsané termíny na kurz Asistentka/ sekretářka a Pracovník v administrativě. Pokud nevíte jaký kurz zvolit, můžete si přečíst v našem dřívějším článku Administrativní kurzy – Asistent/ka, Sekretář/ka a Pracovník v administrativě o obsahu těchto dvou kurzů a jejich hlavní rozdíly.
Dle pracovních portálů je stále největší poptávka po administrativních kurzech. Administrativní činnost má široké využití, jak ve státním sektoru, tak v soukromé sféře. Administrativní pracovník či asistent/ka, sekretář/ka je potřeba takřka ve všech organizacích a institucích.
Co se na kurzu Administrativní pracovník a Asistent/ka, sekretářka naučíte?
V rámci kurzu Pracovník v administrativě se naučíte využívat textový editor (MS Word), tabulkový kalkulátor (MS Excel) a elektronickou prezentaci (MS Powerpoint) pro vytváření a úpravu obchodní korespondence, zpracování jednoduchých tabulek a grafů, připravit prezenztaci např. na poradu nebo představení produktu firmy apod. Dále se naučíte obsluhovat kancelářskou techniku jako je například kopírka, skener, kroužkový vazač, laminátor a skartovačka.
Z kurzu Asisten/ka, sekretářka si odnesete znalosti z oblasti organizování a plánování činnosti nadřízeného, dále se naučíte orientovat se v legislativních pravidlech. Budete umět samostatně zpracovat běžnou korespondenci a také ovládat práci ve Wordu, Excelu a Powerpointu – v obdobném rozsahu jako u předchozího kurzu. Naučíte se a procvičíte si zásady komunikace a to jak verbální, tak i neverbální, včetně emailové etikety. Zorientujete se v oblasti společenských akcí, včetně jejich přípravy a organizace. Zvládnete zásady společenského Dress code odpovídající dané společenské akci, apod.
Termíny kurzů
Ještě stále máme na tyto kurzy volné termíny, tak se neváhejte přihlásit! Uvedené kurzy pořádáme v Brně. V případě dotazů kurzů se nám ozvěte na email info@poc-sluzba.cz.